رویدادها آرشیو خبر ها
خداحافظ یوونتوس!

خداحافظ یوونتوس!

 

در همین ماه‌های اندك، آنقدر انتظار و تلخی گرداگرد كریستیانو رونالدو به وقوع پیوسته كه دیگر هواداران یووه پذیرفته‌اند كه فوق‌ستاره محبوب‌شان را باید با همین حاشیه‌ها بپذیرند. با این حال پس از این همه فشار، شنید شایعه جدایی زودتر از موعد رونالدو با بیانكونری‌ها بی‌تردید شوكی فراتر از تمام اخبار نگران‌كننده پیرامون او در ماه‌های اخیر است.

 

هفته‌نامه اسپانیایی Don Balón در گزارشی با اشاره به هجمه‌ها و حمله حاشیه‌ها به كریستیانو رونالدو و احتمال شكست او در پروژه‌های فوتبالی و غیرفوتبالی‌اش از سناریو و پیشنهادی رونمایی كرده است كه می‌تواند، هواداران یوونتوس را شوكه كند.

 

روند اتفاقات و حاشیه‌هایی كه پس از خروج كریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس پس از ترك باشگاه سابقش در ماه‌های گذشته رخ داده، آینده این ابرستاره دنیای فوتبال را پیچیده‌تر از همیشه كرده است. سه ماه پس از وداع رونالدو با كهكشانی‌ها، به راه انداختنِ مجدد پرونده آزار جنسیِ منتسب به او، به خوبی نشانه‌گیری دستهای پنهان دنیای فوتبال برای پایان دادن به داستان این فوتبالیست فرازمینی را عیان كرده است. از گمانه‌زنی رسانه‌ها و نام بردن از اسامی مختلف كه بگذریم یك چیز غیرقابل كتمان است و آن چیزی نیست جز تلاشی مذبوحانه برای زمین‌گیر كردن ستاره‌ای كه به رئال‌مادرید پشت كرد!

 

با فرض تبرئه شدن رونالدو از این اتهام و با مفروض دانستن قهرمانی او به همراه یوونتوس در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا نیز به احتمال فراوان، او دیگر جایی در میان لیست نهایی برترین‌های فوتبال در سال 2019 نخواهد داشت. پروژه سهمگینِ تخریب چهره رونالدو تا همین جای كار آنقدر به كاریزمای دارنده پنج توپ طلای فوتبال خدشه وارد كرده كه بعید است بتوان دورنمایی امیدواركننده برای آینده او متصور كرد.

 

در صورتی كه رونالدو در پرونده پیش‌رویش مقصر شناخته شود او چاره‌ای جز تدوین برنامه‌ای جدید برای باقیمانده دوران ورزشی‌اش نخواهد داشت. یكی از منابع مطلع و نزدیك به ژوزه مندز مدیربرنامه‌های رونالدو با اشاره به تمایل باشگاه اورلاندو سیتی در لیگ MLS، از آمادگی این باشگاه برای عقد قراردادی به مبلغ 50 میلیون یورو در سال 2020 با رونالدو خبر داده است. مطابق با این سناریو این بازیكن پرتغالی پس از دو فصل همراهی با بیانكونری‌ها، در توافق با یووه و پرداخت مبلغی قابل‌توجه از سوی این باشگاه آمریكایی راهی غرب وحشی خواهد شد تا دوران فوتبال خود را همانند بسیاری دیگر از ستاره‌های فوتبال به پایان ببرد.

 

هرچند این سناریو به احتمال فراوان از سوی هیچكدام از نزدیكان رونالدو تأیید نخواهد شد اما سیر اتفاقاتی كه در ماه‌های آتی برای او روی خواهد داد نزدیك و دور شدن او به چنین فرجامی را بیشتر عیان خواهد ساخت.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: